خیلی خوبه، سبکه، بو نمیگیره، بچه عرق سوز نمیشه. من سه تا مارک استفاده کردم ولی هیچ کدوم هانیز نشد
عالیههع من از بدو تولد واسه پسرم استفاده میکنم
از وقتی پسرم به دنیا اومده فقط هانیز میبندم عالیه
دو سه دفعه از سر ناچاری مولفیکس بستم افتضاح بود
هانیز خوبه
عالی تر از اون نیست بهترینه . مای بی بی که آشغاله .مولفیکسم به پای هانیز نمیرسه منکه برای دوقلوهام کلا هانیز میگیرم
مامان مهراد قبلا چی میبستی براپسرت
هانیز بهترین برند پوشک هست
من که گرفتم عالی بود
البته این دفعه مرسی گرفتم اونم خیلی خوبه
بنظر من هانیز از بقیه برندا یه سر و گردن بالاتره
خیلی خوبه
عالیه
استفاده نکردم عزیزم
خوبه...
به نظر من از همه مارکا بهتره من خیلی وقته استفاده میکنم بی نهایت راضی ام
من استفاده میکنم خوبه
من یبار استفاده کردم نسبت به مای بی بی بده ولی اگه زود به زود عوض کنی اوکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.