سلام عزیزم .....
کم و زیاد میشه مرتب،،،، نگران نباش ،،،،
دوروز پیش من آنقدر حالم خوب بود گفتم تموم شده ولی دوروزه دوباره برگشتم به حالت قبل
اصلا نگران نباش عزیزم
بچه ها تیتر بتا بدم خوبه؟
خداتو شکر کن
برای اینکه خیالت راحت شه یه سونو برو باز یا برو بهداشت صدای قلبشو گوش کن
من سر سوزنی هم حالت تهوع ندارم
سونو دادی پوچ موچ نبوده ک
خب این چیز خوبیه
خداروشکرکن
خیلی نگرانم
هیچی چیکار کنی😕😕
من ک کلا تهوع نداشتم خداروشکر
شکرخدا😅😅
وا خوبه که چرا ناراحتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.