خانما حالت تهوعم شروع شده چیکار کنم 🥲

۱۳ پاسخ

شکر خدا

من الانشم دارم صب بالا اوردم و تا الان گلوم میسوزه

نق بزن روسر شوهرت کاری که من میکنم نمیتونم حتی آب خالیم بخورم همش عوق میزنم ولی اون راحت میخوره 😭😭😂😂

منم امروز شروع شده فعلا دارم تحمل میکنم که قرص نخورم و بالا نیارم

شروع شد چیکار باید کنم؟؟؟؟هیچی تحمل کن تا تموم بشه

شکر خدا

اگ بتونی تو هفته یکی دوبار سیرابی هم بخوری خیلی خوبه من چند روز پیش خوردم تا دوروز تهوع ام کمتر شده بود

هیچی منتظر بمون داره قلب بچه تشکیل میشه

بشین بزن تو سرت مثل من🤦‍♀️🫠😂😂😂

سلام خوش اومدی به جمعمون یک هفته هست دارم میمیرم

تحمل فقط😞من هنوزم دارم

هیچی فقط باید تحمل کنی و ببینی با چی حالت خوب میشه

تحمل و دمیترون

سوال های مرتبط

مامان آرام مامان آرام هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🌷😍🥰 مامان 🌷😍🥰 ۱ ماهگی
مامان حلما و حسام مامان حلما و حسام هفته هشتم بارداری