خانومای عزیز این سنو رشدمه چطوره

تصویر
۶ پاسخ

من امینوسنتز شدم گفت اب دور جنین یکم زیاده الان برم پیش دکترم بنظرتون

سونوت خوبه رشد بچه از هفته اش جلوتره

بسلامتی.ن وزنش نرماله بنظرم..اگه کم باشه لیدی میل برات مینویسه.خودتم میتونی بخری بخوری اگه دوسداری تپل بشه

بفرمایید

تصویر

خوبه.

خوبه عزیزم.چ خوب برا شما تاریخ احتمالی‌ام زده برا من نزده بود

سوال های مرتبط

مامان رادوین و رایان مامان رادوین و رایان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سام مامان سام ۱ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سارا مامان سارا ۱۱ ماهگی
مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری