من امینوسنتز شدم گفت اب دور جنین یکم زیاده الان برم پیش دکترم بنظرتون
سونوت خوبه رشد بچه از هفته اش جلوتره
بسلامتی.ن وزنش نرماله بنظرم..اگه کم باشه لیدی میل برات مینویسه.خودتم میتونی بخری بخوری اگه دوسداری تپل بشه
بفرمایید
خوبه.
خوبه عزیزم.چ خوب برا شما تاریخ احتمالیام زده برا من نزده بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.