اگ‌قطره یا شربت رو داخل یخچال نزاریم خراب میشه؟

۲ پاسخ

من همشو از اول یخچال میزارم

نا بعضی شرب وقطره ها یماه، قابل استفاده هستن بعضی ها شون سه ماه تاریخ دارن داخل یخچال روش نوشته وگر نا دمای 30یا 25درجه باید باشه

سوال های مرتبط