خانوما سونو وزن خیلی واجبه که بریم

۳ پاسخ

آره باید برید اگه وزن کم باشه دارو میدن بهت

اره بایدحتما بری که وزن جنین و آب دورش چک بشه که اگه خدا نکرده کم یا زیاد باشه پیشگیری کنن

دکتر اگه نوشته باشه باید بری
الان چند هس وزن جنین؟

سوال های مرتبط

مامان آریا 🩵 مامان آریا 🩵 ۱۲ ماهگی
مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی
مامان نفسی مامان نفسی روزهای ابتدایی تولد
مامان رها🤱 مامان رها🤱 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فینگیل خان مامان فینگیل خان ۱۱ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان 💙سام‌وبرسام💙 مامان 💙سام‌وبرسام💙 ۲ ماهگی