خانوما سونو وزن بایدکی بریم؟۳۱هفتمه

۶ پاسخ

من دکترم گفت ۲۸ تا ۳۰ هفته وقت داری

من دکترم گفت بهترین زمانش۳۲هفتس وگرنه از ۲۸هفته میتونی بری عزیزم

اصلش ۳۶ هفته اس و ۳۱ هفته

۳۱اینا بهتره

معمولا از ۲۸ هفته تا ۳۲ هفته باید بری
الانم میتونی بری من ۳۰ هفته دو روزم بود رفتم

من ۳۱ هفته دقیق رفتم

سوال های مرتبط

مامان دوقلو🧿 مامان دوقلو🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان فینگیل خان مامان فینگیل خان ۱۱ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان آرین و آراد مامان آرین و آراد ۸ ماهگی