۵ پاسخ

به نظرم الان برو که اگه وزن کم بود وقت داشته باشی جبران کنی

از ۲۸تا۳۲

بهترین وقتش ۳۳-۳۴هفته هست که وزنش باید ۱۸۰۰گرم بالا باشه

هروقت خودت دوست داری😊

من یبار ۳۰هفته رفتم یبارم ۳۵ هفته دکترم نوشت

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن ۲ ماهگی
مامان اورهان👶🏻💙 مامان اورهان👶🏻💙 ۱۲ ماهگی
مامان آقا آرین👣👶🫄 مامان آقا آرین👣👶🫄 ۳ ماهگی