۹ پاسخ

هیچی نمیشه ،‌چون جیوش یکم از ماهی های دیگه بیشتره میگن نخور ، وگرنه ماهی یکی دوبار میتونی راحت بخوری

فقط باید بجوشونی بیست دقیقه قشنگ بجوشه

منم خوردم بابا بیخیال

منم سه چهار باری خوردم تاحالا و ب قول تو عذاب وجدان گرفتم ولی فک نمیکنم مشکلی باشه مادرشوهرم سر شوهرم کلا مثل اینکه 9 ماهو با تن ماهی گذرونده😂❤️

منم خوردم
اما ن زیاد
ی قاشق تن با برنج

هیچی نمیشه نگران نباش

منم خوردم نگران نباش

من میخوردم چیزیمون نشد

منم خوردم ولی ن زیاد در حد مثلاً چهار یا پنج قاشق تو‌کل این 34هفته

سوال های مرتبط

مامان Ariyan🐣👼🏻🧸 مامان Ariyan🐣👼🏻🧸 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری