هیچی نمیشه ،چون جیوش یکم از ماهی های دیگه بیشتره میگن نخور ، وگرنه ماهی یکی دوبار میتونی راحت بخوری
فقط باید بجوشونی بیست دقیقه قشنگ بجوشه
منم خوردم بابا بیخیال
منم سه چهار باری خوردم تاحالا و ب قول تو عذاب وجدان گرفتم ولی فک نمیکنم مشکلی باشه مادرشوهرم سر شوهرم کلا مثل اینکه 9 ماهو با تن ماهی گذرونده😂❤️
منم خوردم
اما ن زیاد
ی قاشق تن با برنج
هیچی نمیشه نگران نباش
منم خوردم نگران نباش
من میخوردم چیزیمون نشد
منم خوردم ولی ن زیاد در حد مثلاً چهار یا پنج قاشق توکل این 34هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.