۱ پاسخ

کوکو سیب زمینی. سیب زمینی آبپز میکنم بعد با زده تخم مرغ قاطی میکنم تو تابه نسوز بدون روغن سرخ میکنم.
ماکارانی فقط ماکارانیشو کامل میپزم بعد یکم میکسش میکنم که تیکه های کوچیک بشن بعد با کره تفت میدم با یکم ماست خونگی میدم میخوره.
کته دال عدس.
کته و ماست.
آبگوشت.
پوره مرغ و گوشت.
همینا فعلا یادمه

سوال های مرتبط

مامان 💙ariyan💙 مامان 💙ariyan💙 ۱ سالگی