۵ پاسخ

اگه میخوای هم شیر خودتو بدی هم شیرخشک ...با سرنگ بده ... با شیشه بدی دیگه سینه ات رو نمیگیره

یخورده بالاس ولی بستری باشه زودی خوب میشه

هی روله😥.زیر دستگاه باشه زودتر میاد پایین نگران نباش

دقیقا مثل دختر من
خیلی برام سخت بخت یک روز نیم بستری شد زردیش اومد رو ۷

ان شاالله زودتر خوبشه

سوال های مرتبط