اگه میخوای هم شیر خودتو بدی هم شیرخشک ...با سرنگ بده ... با شیشه بدی دیگه سینه ات رو نمیگیره
یخورده بالاس ولی بستری باشه زودی خوب میشه
هی روله😥.زیر دستگاه باشه زودتر میاد پایین نگران نباش
دقیقا مثل دختر من
خیلی برام سخت بخت یک روز نیم بستری شد زردیش اومد رو ۷
ان شاالله زودتر خوبشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.