من بقدری استرس بهم وارد شده و ناراحتم دوست دارم بمیرم همین الان اخه تو این سن از بارداری چرا باید لکه بینی داشته باشیم اخه سونو رفتم ۵ هفته بودم هنوز ضربان قلبشم تشکیل نشده بود بیشتر استرس میگیرم از بس تو این برنامه گفتن بارداری پوچ
سلام کسی تلگرام گروه برای بارداری سوال از خانما از تجربیاتشون میگن اگ میخوای عضو بشی بهم پیام بده عضو کنم @NAZli8816
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.