۴ پاسخ

من که هر روز هر روز میرم ان اس تی خستم بخدا هفته ای دو سه بار میرم
بعد هر روز سرم رینگر باید بزنم
هفته ای یبارم ویزیت
هفته ای یبارم برا امپول
همش دکترم

مال منم🥲🥲🥲

من چون امپول ریه زدم تکون نخورده شدید نگرانم

جاش تنگه شاید یا خستس خوابیده 😁

سوال های مرتبط

مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی