۳ پاسخ

ماله منم همینطوریه
دیروز سونو بودم مشکلی نبود
مایه دور جنین هم نرمال بود
ولی خب نیاز ب چک داره برا شما

منم دارم زیاد🫥اما دلیلشو نمیدونم
یهو انگار میاد یکم گرمه

اگر کاملا مثل آبه پیگیری کنین، شاید نشت مایع آمنیوتیک دارید

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد