منم خورده بودم بچم نگرفت، شیر مادر خودش مثل واکسنه از مادر نمیگیره
قرص زینک مصرف کن کمتر مبتلا میشی بدن قوی میکنه منم اوایل زایمانم تا 13روزگی 2بار سرماخوردگی گرفتم ولی الان قرص زینک پلاس مصرف میکنم
بخاد بگیره از همون شیرت هم سرما میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.