۳ پاسخ

منم خورده بودم بچم نگرفت، شیر مادر خودش مثل واکسنه از مادر نمیگیره

قرص زینک مصرف کن کمتر مبتلا میشی بدن قوی می‌کنه منم اوایل زایمانم تا 13روزگی 2بار سرماخوردگی گرفتم ولی الان قرص زینک پلاس مصرف میکنم

بخاد بگیره از همون شیرت هم سرما میخوره

سوال های مرتبط