۳ پاسخ

من ۳۶هفته۶ روز رفتم ۲۹۵۰بود خداکنه تا دنیا میاد حداقل۳۲۰۰بشه

بنظرم نهایت 300 گرم خطا داره دیگ از اون بیشتر فک نکنم اونایی هم ک میگن بعد زایمان نمیدونم فلان شده حتما جای معتبری نرفتن

من شبش سنو شدم گفتن وزن بچه 1950هستش و یک هفته هستش وزنش استپ کرده چون هفته قبلش سنو داده بودم سنو مو دیدن .چند ساعت بعدش دردام بیشتر شد سز شدم بچه برداشتن 2100بود

سوال های مرتبط

مامان 💓💞آب نبات🍭💓 مامان 💓💞آب نبات🍭💓 ۱۴ ماهگی