چرا همه تاپیکا شده تب بچم۳۷ چیکار کنم آخه ۳۷ دمای اصلی بدنه آب ک نیست 😐😐😂😂
37به پایین تب نیست
خدانکنه بستری یشه ویروس عفونتی اومده من بعد پسرم خودمم گرفتم ی هفته بود دوره اش .من پسرم تب اسهال سرفه چشاش چرک میکرد همه رو داشت خیلیم گریه میکرد دیگ دکتر دومی ک بردم چرک خشک کن داد و ضد سرفه و پروفن اینازو دادم خوب شد خداروشکر
من والا پسرم ی هفته مریض بود تبش همش38 و39 بود دیگ دوتا دکتر بزدم اولی استا داد ولی فایدع نداشت تا دو روز بش دادم ولی تبش روقطع نمیکرد دومی ایبوپروفن داد بهش داد بعد نیم ساعت اومد پایین تبش
عزیزم ویروسه بهش پروفن بده تب رو زود میاره پایین استامینفون رو این ویروس جدیده حواب نمیده واقعا تب این مریضی بده منم بچم گرفت خیلیی بدجور داغ بود. پیاز هم پوست بگیر حلقه ای کن بذار کف پاش میاره پایین پاشویع کن با اب ولرم
چیکار کردی بردیش پیش دکتر ؟
پسر من ۸ روزه تب داشت ۴ بار دکتر بردم کلی قطره استامینوفن و شیاف براش گذاشتم و پاشویه کردم اما تاثیر نداشت اما الان خداروشکر خوبه
تب نیس داغیشم برا دندونه
تب نیست 😐😐😐😐😐😐😐😐😐
تب نداره ک الان شروع تب از ۳۷و نیم هست البته اگ تب سنجت درسته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.