۱۲ پاسخ

ازمایش دقیقه

یعنی دوس داری باردار باشی ؟؟

بی بی خیلی دقیقه یک هفته دیگه ازماشو دوباره تکرار کن

عزیزم آزمایش دقیق تره ،من بی بی مثبت شد آزمایش منفی بعد دوروز پریود شدم

عزیزم از ازمایشت عکس بفرست

مثل من و در اخر باردار بودم

چون گفتی بی بی چکت بعد از ی ساعت مثبت شده احتمالا کاذب بوده

منم یبار اینجوری شدم
بیبی زدم مثبت شد رفتم آزمایش دادم اومدم خونه پریود شدم😅
جواب آزمایشمم منفی شد

سلام اره میشه منم باردار بودم بیبی مثبت ازمایش ۲ بار دادم منفی تا رفتم سونو واژینال دادم گفت تازه ساک تشکیل شده حالا شما بیست روز دیگه برو ازمایش بده

اگ پریود نشدی ازمایش تکرار کن
بتا چند بود

چندروز دیگه آزمایش بده

اره ممکنه
بچم یه سالش بود
چهارتا زدم همه اش هاله انداخت
بتا دادم
عددش یک هم نمیشد


چند روز عقب انداختی؟
تنبلی نداری؟

سوال های مرتبط