۱۹ پاسخ

نکن این کارو تا ابد عذاب وجدانش باهات هست صبر کن شوهرت خودش اوکی میشه ما خودمون میخواستیم بچه دوم نمیگم سختی نداره ولی رو روال میفتین بچه ها هم بازی میشن شیرینیش خیلی بیشتراز سختیاشه توکل کن به خدا اگه نمیخواست شما باردار نمیشدی حکمتی داره

اگر قلبش تشکیل نشده وقت داری برا سقط..‌
این تصمیمه که خودت باید بگیری.
اما خب شرایط روحی و مالی و جسمی خودتو در نظر بگیر
نمیشه فقط احساسی تصمیم بگیری

دیگ اول و اخر باید یکی دیگ بیاری الانم تا بدنیا بیاد پسرت بزرگ تر شده
بیار تموم ش بره
من باشم اصلا دلم نمیاد سقط کنم

به شوهرت بگو پای کاری که کردی وایستا یعنی چی برو بنداز به همین راحتی

بنظر من سقط کن تو مملکت جرم و جنایت خودمون اضافه ایم

اگه شرایط دارین نگهدارین ولی تو رو خدا اگه از هر لحاظ شرایط ندارین بخاطر اینکه گناه داره و این حرفا نگه ندارین

عزیزم به نظرم سقط نکن من خودم سقط کردم همش عذاب وجدان دارم و پشیمونم میگن بچه های نخواسته زندگی رو زیر و رو میکنن شاید امدنش برات خیلی خوب بشه قدمش خوب باشه توکلت به خدا باشه الان همش میگم کاش سقط نمیکردم خدا برای زندگییت برنامه داره ماهم خبر نداریم حالا که شده به فال نیک بگیر

بقول دکترم اصلا کاری به گناه داره و این حرفا ندارم
سقط کنی خودت و بدنت از بین میری شدیداااا
تا بیای به قبلت برگردی کلی زمان بره
منم ناخواسته باردار شدم خودم اصلا نمیخواستم
ولی الان خیلی خوشحالم که خدا یه هدیه شیرین و با ارزش بهم داده

نه دیگه گناه داره چرا بندازی آخه

وای خدارو قهرش میگیره دیدم که میگم اصلا همچین کاری نکنی منم شوهرم بزور برام قرص گرفت و خوردم جدا ازعوارضش که میمیری وزنده میشی وبعدها م فلج میشی کلا خیلی بده من برمیگشتم عقب یکی میزدم تودهنش وازاون خونه فرارمیکردم

نه سقط نکن

ناخواسته بچه شیرینتر میشه نگه دارش

واقعا دل میخواد سقط
ی دو روز صبر کن منصرف میشه خودش
پسر دومم که باردار شدم اولیم ی سالش بود شوهر گفت سقط بعد خودش پشیمون شد الانم از جونش ببشتر دوسش داره
پسرامون همبازی شدن تنها نیستن
میشه لطفا این کامنتو برای شوهرت بخونی
واقعا شرایط میدونم سخته اما ب دو سه سال دیگه همبازی شدنشون که فکر کنین اندازه دنیا ارزش دارع بخدا

عه وا گناه دارع نخواسته بوده ؟؟؟

بنداز گردن خودش، بگو‌برو قرص بیار تا دیر نشده
بزار اون تصمیم بگیره و اگر نظرش عوض شد خودش بگه

جلوگیری نداشتین عزیزم؟؟؟؟

نکن گناه داره ب شوهرت بگو نمیخواستی پس چرا ریختی تو
خدا قهرش میاد اگ واقعا شرایط مالی توانی نداری باید سخت جلوگیری میکردی من الان شوهرم میخواد بچه خودم نمیخوام فعلا و سفت سخت حواسم هست

میتونی نگهش داری سن بچت هم مناسبه

پس چرا مواظب نبوده؟ بزن دهنش 😏

سوال های مرتبط