سلام عزیزم
بسلامتی زایمان کنی حتما حکمتی داره
منم ۲۸ بهمن دکتر معاینه کرد گفت دو هفته دیگ وقت داری اگه دردت نیومد برو بستری بشو
دو هفته بعدش میشه
همین سه شنبه ای که بیاد
من گفتم بت هذکار کنی تا نری ۴۱ هفته بستری نمیکنن
وایی گلم درکت میکنم چقد چهل هفته خستع کننده اس
ای خداااا
من بجای تو خسته شدم
عیب نداره تحمل کن
ان شاء الله خودش تا فردا میاد
الان ۴۰ هفته و چنروزی من ۳۸ هفتم روزی یبار درد شدید پریودی میگیرم شنبه میرم دکتر معاینم کنه چون میگن ممکنه دهانه رحمت باز شده باشه
این بچه فکر کنم باید زیر لفظی بگیره بیاد ، چرا همه چیز دست به دست هم میدن دیرتر دنیا بیاد 😅😅
واییی بگو تروخدا بسه دیگه
وای ان شاءالله که زودتر بری تو فاز زایمان🤲
من رفتم یه بیمارستان تخمی آشغالا گفتن برو سریع رفتم یه جا دیگه بستری شدم زاییدم گفتن کیسه ابت لب مرزه بعد بیمارستان اولی اشغالی که رفتم یه زنی بدبخت تو زایمان داغون کرده بودن بعد دقیقه نود که بچه خفه شد فهمیدن باید میرفت سزارین خدا لعنتشون کنه
انشاالله به سلامتی
چننننن؟
گفت بستریت نمیکنیم
حداقل نوار قلب بچنه چندبار بگر تا دوشنبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.