۶ پاسخ

منم اخر ۴۰هفته و ۲روز دردام شروع شد. ۴۰وهفته بیمارستان نوارقلب وان اس تی انجام داد .سونو نوشت گف انجام دادی بیار.سونو ک رفتم اوکی بود از یکی دوساعت بعدش دردام شروع شد

دکترت کیه گلم

میگفتی درد دارم

اسکات بزن پله بزن شیاف گل مغربی بذر

ای بابا

انشالله زودتر بگیره
دردای خفیف هم نداری؟

سوال های مرتبط

مامان ویهان و نیلماه مامان ویهان و نیلماه ۶ ماهگی