دختر منم مدتیه گاهی میگه دلدردم و حالت تهوع میگیره
از هم دادم مشکلی نبود خداروشکر
دخترمن همین مشکل داشت دکتر بردم چکاپ کامل انجام دادم مشکل عفونت ادراری داشت آنتی بیوتیک به مدت سه ماه مصرف کرد دکتر میگفت علتش نگه داشتن ادرار هست تند تند ببرش
تو نافش آب افتاده
ببر یکی برداره
ماساژ میدن پول میبندم رو ناف فشار میدن خوب میشه
شایدچیزسنگین برداشته نافش افتاده
نارنگی پرتقال خیار گوجه بهش نده تنها میوه فعلا فقط موز بده
اونم کم سیب پخته گلابی پخته
هر روز سعی کن جوشانده نعنا یا جوشلنده پونه براش درست کن بده بخوره با نبات
جوشانده زیره سیاه هم عالیه با نبات
بچه ها وقتی سردی زیاد میخورن معده شون واکنش نشون میده
باید گرمی بدی سعی کن سردیجات نخوره دوغ ماست اینارو با نعنا بده پنیرو با زیره یا سیاهدانه بده
توت فرنگی مطلقا نده وحشتناک سرده
سونوببرش
سونو بردی؟احتمالاغدد لنفاوی شکمش ورم کرده
این ویروس اسهال استفراغ اومد چند ماه پیش اونو نگرفت؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.