پسر منم 2سالشه مدتیه اینطور شده
نمیدونم من چون باردارم طاقتم کم شده یا واقعا غیرقابل کنترل شده بچم
پسر منم همینه فقط تحمل اینم بحران دوسالگیه
اقتضاا سنشه، اگه مشاور خانواده داری با اون مشورت کن. صبوری کنی دورش بگذره بهتر میشه. یع تایمی اینجوری میشن تواین سن🥲
وقتی کتکت زد بی محلی کن داد نزن بشین باهاش اروم حرف بزن هرچقدرم گریه کنه بزار کنه اصلا رو نده که به گریه عادت کنه و خواسته هاشو با گریه برطرف کنه
پسر منم همینه چندوقته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.