سلاامم.کسی کپسول گل مغربی استفاده کرده تو ۳۷هفته؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

اره من 38 و5روززاییدم

والا دکتر من بمن گفت شنبه بیا معاینه اونجا بهت میگم که بذاری یا نه

بله من استفاده کردم
شبی یه دونه بخوری
یه دونه هم سوراخ کنی با سوزن که روغنش بتونه خارج بشه حالت شیاف بذاری داخل واژن
برای خوردنش اول مشورت بگیرید به من گفتند مجازه برام

اره من

اره من

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم ۱۱ ماهگی
مامان لنا وآرن مامان لنا وآرن روزهای ابتدایی تولد