۵ پاسخ

تب داره

مگه بیرون رفتی سرما خورده

عزیزم شیر خودتو بهش بده حتما. خیلی مواظبش باش. می‌دونم خیلییییی سخته خدا بهت قوت بده واقعا

ایشالا ک بهتر میشه دیگه

عزیزم خیلی مراقب باش این بچه الان جون نداره ک بخواد سرما بخوره 🥲🥲

سوال های مرتبط