۲ پاسخ

یا بنداز رو پات یا بذارش تو ننو

وای من دخترمو یروز به مادرشوهرم سپردم انقد رو پاشون نگهش داشته بودم
هرکار میکردم جیغاش بند نمیومد فقط میخواست بغلش کنی😭
خیلی سخت بووود

سوال های مرتبط