خانما
جواب آزمایش بتام مثبت بود :)

۱۸ پاسخ

وای الان میخای چیکار کنی

مبارکه گلم
روش جلوگیری چی بود

خانما من جواب بتام ۵۴ بود

زعفرون و گرمی بخورم بنظرتون میوفته؟؟؟

بخدا نمیتونم حالم خوب نیست

بعد یدونه تخمدان هم داشتم دیگ به کلی فکر نمی‌کردم ب این زودی باردار بشم

ناشکری نمیکنم
ولی واقعا در توانم نیست اونم تو غربت

یا امااااااااااام

بخدا نای بچه آوردن ندارم

مبارکه 🥰

دیگ مبارکه پس🥺

مبارکه دیگه حتما خدا دیده که توانایی شو داری که بهت داده ♥️

مبارکه عزیزم

خداحفظش کنه
ولی فکرشم رعشه به تنم میندازه

فشارم افتاد 🫠
مبارکه🩷🎀

مبارکه چقدر خوب بچه ها باهم بزرگ میشن😍🥰

وای عزیزم خدا ان شالله تواناییشو بهت بده 🥺♥️

نگه میداری

وایی🤧💔

مبارکه

سوال های مرتبط

مامان رضا🍼💙 مامان رضا🍼💙 ۷ ماهگی
مامان ستاره مامان ستاره ۱۱ ماهگی