۲ پاسخ

ژل باریج اگه خیلی بی قراری داشت و تب بابا از پاراکید استفاده کن همون استامیوفن نوزاده فقط دقت کن هر یک ساعت تبشو بگیری

سلام
ژل باریچ بگیر بزن دردشو اروم میکنه

سوال های مرتبط