۶ پاسخ

عزيزم مقدارش رو حتما از دكتر بپرس چون داروعه كم و زيادش خطر داره

اشغالع این پسر من با این وحشتناک بی اشتها شد رفلاکسش رو بدتر کرد

صبح بیدار شد قبل شیر بهش بده ۲سی سی ونیم ولی زیاده نصف صبح بده نصف شب هر ۱۲ساعت

دکترت چقدر گفته بدی؟ ب من گفت هر ۱۲ ساعت ۲/۵ سی سی بدم

اون ساشه رو تو اون قوطی آبکی بریز کامل
بعد یک دقیقه محکم تکون بده
هرچقدر دکتر بهت گفته با سرنگ بکش بده
هر بار قبل مصرف تکون بده

چی هست ؟

سوال های مرتبط

مامان 🐣𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏 💙 مامان 🐣𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏 💙 ۴ ماهگی
مامان جوجه طلایی🍒 مامان جوجه طلایی🍒 ۹ ماهگی
مامان 💜🧚‍♀️💜Avina مامان 💜🧚‍♀️💜Avina ۱۷ ماهگی
مامان جوجه هام مامان جوجه هام هفته سی‌وششم بارداری