برای نوزاد ۴ ماهه چه شیشه شیری مناسبه

۴ پاسخ

من از اول اونت استفاده کردم خیلی خوبه راضیم

من هی ور شی استفاده میکنم عالیه فقط باید سر شیشه ۳ تا ۶ ماه بگیری

هر چی با سر شیشه سه

من اونت استفاده میکنم راضی ام

سوال های مرتبط

مامان محمد حامین مامان محمد حامین ۱۷ ماهگی
مامان 🐣𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏 💙 مامان 🐣𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏 💙 ۴ ماهگی