دوست ندارم بگذره چون قراره بچرو ازم بگیرن ببرن
همه احساسا رو باهم دارم تجربه میکنم
ترس استرس خوشحالی تردید
من استرس دارم
هم خوشحالی ک نی نی رو قراره ببینی به زودی هم استرس ترس نگرانی 🥺
تا به الان خیلی ریلکس بودم ، اما الان هم استرس دارم یکم میترسم از زایمان هم یه حس خوبی دارم که زودتر کوچولوم رو ببینم بغلش کنم صورت کوچولوش رو ناز کنم ، همه چیز باهم قاطی شده، یه حالیه که خود آدم هم نمیفهمه چشه
اندکی بیخیالی و ذوق و حس آزادی در کل یه حسیه غیر قابل گفتن در کل بقول شوهرم تو باسنم عروسیه 🤣🤦🏻♀️
ترس استرس امید خوشحالی حس خوشایند دیدار همش باهم قاطیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.