۷ پاسخ

دوست ندارم بگذره چون قراره بچرو ازم بگیرن ببرن

همه احساسا رو باهم دارم تجربه میکنم
ترس استرس خوشحالی تردید

من استرس دارم

هم خوشحالی ک نی نی رو قراره ببینی به زودی هم استرس ترس نگرانی 🥺

تا به الان خیلی ریلکس بودم ، اما الان هم استرس دارم یکم میترسم از زایمان هم یه حس خوبی دارم که زودتر کوچولوم رو ببینم بغلش کنم صورت کوچولوش رو ناز کنم ، همه چیز باهم قاطی شده، یه حالیه که خود آدم هم نمی‌فهمه چشه

اندکی بیخیالی و ذوق و حس آزادی در کل یه حسیه غیر قابل گفتن در کل بقول شوهرم تو باسنم عروسیه 🤣🤦🏻‍♀️

ترس استرس امید خوشحالی حس خوشایند دیدار همش باهم قاطیه

سوال های مرتبط