۹ پاسخ

خوردم با ۲/۶۰۰

من طبیعی بودم و بخیه خوردم ۴ تا
ولی کسایی هم بودن ک بخیه نخوردن
خوش ب سعادت اونا😜

بله
سرتاسربخیه بودم

اره اکثرا بخیه میخورن

اره بخیه خوردم🤒

بله بخیه خوردم بچه اولم

بخیه خوردم زیاد خیلی سخت بود از زایمان سزارین درد بیشتر کشیدم

اره عزیزم خیلی ام خوردم بچه درشت بود

بله من طبیعی بودم و بخیه خوردم اکثرا همه کسای که گراوید یک هستن بخیه میخورن

سوال های مرتبط