خوردم با ۲/۶۰۰
من طبیعی بودم و بخیه خوردم ۴ تا
ولی کسایی هم بودن ک بخیه نخوردن
خوش ب سعادت اونا😜
بله
سرتاسربخیه بودم
اره اکثرا بخیه میخورن
اره بخیه خوردم🤒
بله بخیه خوردم بچه اولم
بخیه خوردم زیاد خیلی سخت بود از زایمان سزارین درد بیشتر کشیدم
اره عزیزم خیلی ام خوردم بچه درشت بود
بله من طبیعی بودم و بخیه خوردم اکثرا همه کسای که گراوید یک هستن بخیه میخورن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.