منم زایمان اولم طبیعی بود وخداروشکر عالی بود
منم راضی بودم
منم راضی بودم درد کشیدم ولی ارزش داشت بعدش فوری سرپاشدم
منم طبیعی بودم خیلی راضی بودم ایشالله بتونم اینم راحت زایمان کنم
نه😑😑😑
من سه سال پیش سر پسرم راضی بودم بدون امپول فشار. زایمان کردم کلن هم4 تا بخیه خوردم 12 شب بستری شدم 4 نیم صبح زایمان کردم
راضی بودم به شدت چون ۱۰ دقیقه بعد از زایمان سرپا شدم
ولی برگردم به دوران حاملگی رژیم و ورزش شروع میکردم حتما و یه مامای همراه میگرفتم
من زایمان اولم طبیعی بود و عالی بود امیدوارم اینبار هم خوب باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.