۵ پاسخ

بچه هرچقدر بیشتر بمونه بهتره عجله نکن

من ۳۷هفته۴روز بود
عجله داری بزا بمونه دیگه

۳۸ زایمان کردم و خوب بود

دکترتون کی هست ؟ طبیعی یا سز؟

صبر کن ۳۷ رو‌ پر کنی

سوال های مرتبط