کیا پیش دکتر قناد زاده سزارین شدن؟سیرجان

۸ پاسخ

من میرفتم همش بیماراش اتباع بودن
بعدشم ک گفتن نرو خوب نیس

دوستم دوماه پیش شد راضی هست دستمزدم فقط ۱۰ تومن گرفت

من شیرازیم اخه

شنیدم دکتر خوبی نیستش اصلا
کلی دکتر خوب دیگه هست تو سیرجان
منو امیری مقدم سزارین کرد خوب بود

مهدیه رضایی خوبع

منم سزارین شدم شیراز

برو پیش رضایی

قناد زاده شنیدم خوب نیست امیری مقدم بهتره

سوال های مرتبط

مامان هانا و لیانا مامان هانا و لیانا ۶ ماهگی