پسر من بعد سه روز تب شدید بدنش اینجوری شد
رزوئلا گرفته بود
بمیرم یعنی تبش ۴۰بوده من باتب سنج گرفتم ۳۸ونیم نشون داده بود چقدر خدارحم کرده
بعد تب دقیقا یک الی دو روز بعد از تب بدنش میریزه بیرون چون تب بالای چهل بذه و این واکنش بدنشه به محض پایین اومدن تب .هیچ کاری نکن فقط ی روز صبر کن خودش خوب میشه
تو ناحیه کمر بیشتره و رو شکمم هست
بهش مایعات بده اگه بعدتب اینجورشده طبیعیه امااگه یهواینجوری شده ببرش دکتر
چرامریض بود
تب نداشته ؟بعد تب بدن میریزه بیرون اگر بعد تب اینجور شده هیدروکسی زین بده دگتر به من اینو داد یا ببرش دکتر
تب نداشت چند روز؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.