عزیزم ب محیط بگیری و بدنو تشخیص نده lo میزنه این یعنی رو بدن نیست بگیرش سمت بدن درست میشه
باتری عوض کن
باطری ضعیف کرده باطری جدید بنداز
باید روی بدن بزاری روی هوا ارور میزنه
اول موقع روشن کردن دماسنج همینو نشون میده
عزیزم این وقتی میاد که دماسنج آماده گرفتن دمای بدن باشه بزاری روی بدن شروع می کنه به نشون دادن دما مشکلی نداره دماسنجت
منم ب همین مشکل برخوردم باطری رو عوض کردم درست شد
عزیزم اگه به سمت محیط نگرفتی مشکلش بخاطر محیط نیست.
یه دکمه داره ریست نوشته اونو چند ثانیه فشار بده اوکی میشه چندین بار تب گرفتی حافظش پر شده
اینو به سمت محیط گرفتی حتما خنک بوده میگه دما پایینه
فکر کنم دستگاه مشکل پیدا کرد همه اینکارا رو که میگین انجام دادم
باطری عوض کردم بازم میشه
باتری رو عوض کن
یا باطری ضعیف شده .یا سمت مثبت منفی رو درست ننداختی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.