۳ پاسخ

شیر مادر خوبه اگه شیر پاستوریزه گرفتی کم بده

شیر تو حریره یا فرنی بده کم یه موادی داخلشه که باعث تحریک سرماخوردگی میشه

آره مشکل نداره

سوال های مرتبط

مامان مامان مهربون مامان مامان مهربون ۳ سالگی
مامان آرسام❤️ مامان آرسام❤️ ۲ سالگی