متاسفم واسه خانومایی ک میگن زشته و گناه شکمتو میذاری،خجالت نمیکشین یعنی خانومید شما؟؟؟بااین عکسا تحریک میشین که اینجور حرف میزنید؟خجالت بکشید
شماهنوز خودتون و بدنتون رو دوست ندارید
واااا چشونه اینا گناه و گناه اینهمه عکس شکم مگه عکس کون یا بیکینیشو گذاشته اینجا بعد چ گناهیه بدبخت داره شکمشو نشون میدههه عه 😑
تاپیکام ببین گلم😌❤️
بچتون دختره دقیقا مدل شکم منه
ماشالله آره عزیزم
چرا انقدررر گناه میکنین آخه عکس لخت میفرستین بچهااااا🙄😶
اره گلم ماشالله خوبه.
نمیدونی اهواز هزینه بیمارستان چقد میگیرن واسه سزارین؟
بیمارستان اروند ؟؟
مرسی عزیزم.
اذیت نیسی ؟
من خیلی اذیتم
اره ماشاالله خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.