۱۰ پاسخ

متاسفم واسه خانومایی ک میگن زشته و گناه شکمتو میذاری،خجالت نمیکشین یعنی خانومید شما؟؟؟بااین عکسا تحریک میشین که اینجور حرف میزنید؟خجالت بکشید
شماهنوز خودتون و بدنتون رو دوست ندارید

واااا چشونه اینا گناه و گناه اینهمه عکس شکم مگه عکس کون یا بیکینیشو گذاشته اینجا بعد چ گناهیه بدبخت داره شکمشو نشون میدههه عه 😑

تاپیکام ببین گلم😌❤️

بچتون دختره دقیقا مدل شکم منه

ماشالله آره عزیزم

چرا انقدررر گناه میکنین آخه عکس لخت میفرستین بچهااااا🙄😶

اره گلم ماشالله خوبه.
نمیدونی اهواز هزینه بیمارستان چقد میگیرن واسه سزارین؟
بیمارستان اروند ؟؟

مرسی عزیزم.

اذیت نیسی ؟
من خیلی اذیتم

اره ماشاالله خوبه

سوال های مرتبط

مامان خوشتیپ😎🤍 مامان خوشتیپ😎🤍 ۳ ماهگی
مامان آیلار❤️🌜 مامان آیلار❤️🌜 ۸ ماهگی
مامان فندوق🩵🥹 مامان فندوق🩵🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آپرانیک مامان آپرانیک هفته سی‌وهفتم بارداری