شنبه باید بری
ولی مگه میگذره زمان
تا اون موقع جونتو به لبت میرسونه😂😂😂
مبارکه گلم باهم هم هفته ایم
واقعا همه روزایی که انتظار کشیدی به یک طرف
موقعی هم که میخوای بری ازمایش برا تست به یک طرف😂😂😂😂
فقط سرگیجه. بی حوصلگی و سینه هام درد میکنه یکم تهوع اصلا ندارم
شنبه برو گلم فکر کنم فردا بسته س
واقعا تا شنبه نمیدونم چجوری صبر کنم😂😂😂😂
علائم هم داری ؟؟چیه ؟؟
مبارک باشه
چه قشنگ منم میخوام🥺
ممنونم از همتون
فقط اینو میتونم بگم که بسپرید به خدا خودش خیلی قشنگ برات میسازه موقعی که فکرشم نمیکنی
اوووووو.ی نازه
الهی به حق این روزای عزیز دامن همه چشم انتظارا سبز بشه🤲🏻🤲🏻
من اصلا این ماه شرایط اقدام نداشتم واقعا خدا معجزشو نشونمداد😍😍😍
مبارکه.
فردا که جمعس 😂ایشالا شنبه برو مبارکه🌹
مبارکه عزیزم 🎀
مبارکه گلم برو
بسلامتی مبارکت باشه انشالله
کی اقدام کردی عزیزم؟
مبارکه شنبه برو
مبارکه 😍 من۸روز تأخیر رفتم
حواسم نبود😂😂😂
مبارکه عزیزم😍😍
آره عزیزم
مبارکه
فردا که جمعه است
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.