ها راستی دکتر میگفت وقتی مو میکشه یا میزنه یا گاز میگیره آی و اوی میکنی بچه ها فکر میکنند بازیه و خوششون میاد از میمیک صورتت که دردت اومده و خندشون میگیره فکر میکنند داری بازی میکنی اینجوری میکنی قیافتو واسه همین بیشتر دوس دارن مو بکشن و گاز بگیرن دقت هم کرده باشی همش نیششون بازه وقتی اینکارا میکنند. اما درست نیست نباید زد رو دستشون یا زدشون اما نباید هم بزاری ادامه بدن عادتشون میشه بقیه را هم میزنن کم کم.
بلههههههه
🤣🤣🤣اره بابا طبیعی همین الانش داریم کشتی میگیریم
پسر من یجور گازی از سر شونم گرفت که صدام دراومد بچمم گریه اش گرفت من آی گفتم.شوهرمم گفت چته میگم گاز میگیره گفت خب بزار بگیره بچم دندوناش داره در میاد گناه داره گفتم عههه نخیر عادتش میشه پس فردا تو یه جمع بچه ها مردم هم میخواد گاز بگیره. دو روز بعد تو حمام دیدم سرشونم همچین سیاه و کبود شده که. دیگه همون شد نزاشتم گاز بگیره هر وقت خواست گاز بگیره گفتم نه نه نه مامان را نباید گاز بگیری گاز بده و جدی نگاش کردم حتی اخم هم کردم. دیگه گازم نگرفت. موهامم همینطور چندبار میگم نکن محل نمیده بخصوص وقتایی که دراز کشیدم میاد یواشکی بالا سرم موهامو میخواد بکنه مچ دستشو آروم میگیرم میگم نه کسی موهای مامان را نمیکشه کار بدیه. شاید ناراحت بشه گریه کنه یا نق نق کنه اما مهم نیست برام چون بدعادت میشن بچه های بقیه هم بزرگتر که میشن گاز میگیرن یا موهاشونا میکشن
پسرم جوری میزنه تو دهنم که شوهرم تا الان اونجوری منو نزده 🤣🤣
پسرمنممم دقیقا وحشی شده😐😐
دختر من همه سینمو زخم کرده امروز خون میومد😓
وای منم همین کار باهام میکنه
بله پسر من از بس منو زده میترسم پیشش باشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.