من دخترم ۵ ماه اسهال شدید داره یعنی دندون داره
اگ روبیکا داری این کانال هم ایده غذایی داره هم راهنمایی میکنه
@komaki_koudak
اول فرنی بعد حریره ،بعد پوره سیب و فرنی سیب ،پوره کدوحلوایی ،فرنی کدوحلوایی ،کدو سبز
من فرنی حریره سیب هویج میدم یا با مشاوره تغذیه پیش برین یا برین دکتر برنامه غذایی مناسب خودش روبدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.