شما به کدوم طرف زیاد میخوابین جنسیت بچتونم بگید ؟

۱۳ پاسخ

من پنج دقیقه این پهلو پنچ دقیقه اون پهلوی😂

راست چپ اصلا نمیتونم پسر

چپ پسر

چپ راحت ترم . پسره

من راست ،پسر
مگ ب‌ جنسیت ربطی داره؟😐

من بیشتر چپ، پسر

من دلم فقط میخواد به پشت بخوابم بچم دختره ولی سعی میکنم به چپ بخوابم

من دختر ولی سعی میکنم به چپ بخوابم میگن خونرسانی بهتره

3ماه اول فقط به راست میتونستم الان دو طرف بچمم دختره

فقط چپ چون خون رسانی بهتره میگن دختر بچم 😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

سمت چپ جنین پسره

دختر چپ

پسمل ولی اکثرا چپ

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی