بیشتر ب کدوم سمت میخوابین؟

۱۱ پاسخ

راست

والله من فقط به دل خوابم میبره
اصلا به پهلو نمیتونم بخوابم
نمیدونم باردار شم تکلیف چیه!؟😐😂
فوبیای جدید من از بارداری

سمت راست

همه سمت😂😂😂😂😂😂😂

همه سمت😐

من راست راحت ترم ولی ب خاطر خونرسانی چپ‌میخوابم
بعد میگن اگر سمت راست راحت تر باشی بچه دختره بچمم دختره😍

چپ 🥲

چپ طبق عادت قبلی

راست چپ طاق باز
گاهی هم شکم🤦🏻‍♀️

راست خیلی راحترمم،سمت چپ تپش قلبم زیاده

سمت راست

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شازدع کوچولوها مامان شازدع کوچولوها هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد