۵ پاسخ

نه همیشه

من روانی شدم😂😂خیلی سختمه

آزمایش غربالگری بفرست بهت بگم جنسیت بچه چیه

ن همین که به پهلو باشی کافیه حالا تا جایی تونستی چپ بخواب وگرنه سمت راست هم بد نیس که

از الان ک مهم نیس سمت چپ و راست

سوال های مرتبط

مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دنیز.آراز مامان دنیز.آراز روزهای ابتدایی تولد