وااای بچه ها شما چطور میخوابین؟

۶ پاسخ

خیلی سخت
ولی خب سعی می‌کنم به شکمم فشار نیاد یه بالش این طرفم میذارم یه بالش اون طرفم که یهو رو شکم اینا نخوابم 🤦🏻‍♀️

یکم که بگذره شکمامون بزرگ‌بشه سفت بشه دیگه می‌فهمیم چطوری باید بخوابیم

منم دو تا بالشت میزارم یکی پشت کمرم یکی ام زیر پاهام و میخوابم

به سختی 😂😂🤗

بسختی😭😭😭😭
خیلی اذیت میشم

ب سختی

دوتا بالش میذارم اینور اونورم که عادت کنم طاق باز نخوابم

سوال های مرتبط

مامان ٢نون خامه اي💕💝 مامان ٢نون خامه اي💕💝 ۶ ماهگی
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ابوالفضل جوون مامان ابوالفضل جوون روزهای ابتدایی تولد