شما وقتی شیاف پرژسترون میزارین میخوابین یا میشینین؟؟

۸ پاسخ

قبل خواب میذارم و بعدش میخوابم

میخوابم
ولی بشینمم اشکالی نداره زیاد مقعدی میذارم میره بالا دیگه نمی افته

مقعدی میزارم،یه کوچولو میشینم که قشنگ بره بالاتر بعدش میرم میخوابم

مقعدی جذب بهتری داره میذارم و کامل یک ساعت دراز میکشم

مگه میشه خوابید؟🤣اولین باره می‌شنوم در میاد که حتما قبل خواب باید بزاری حداقل تا دو ساعت هم بلند نشی جذب بشه

من اخر شب میزارم دیگه تا صبح بلند نمیشم

میخوابم تا صبح.

باید به پشت بخوابی و پاهاتو خم کنی کمی

سوال های مرتبط

مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته دهم بارداری