منم چند روزه حس میکنم
اون قسمت نی نی خودش سفت کرده
سمت راست منم اینطوری بود
نشستنی اینا که پاهام جمع میکردم بیشتر مشخص بود
وقتی رفتم سونو دکتر گفت سمت راستت هس اون قسمت قلبمه هم که حسش میکنی سرش
منم بعضی وقتا اینطور میشم
مال منم همینه .شما لکه بینی نداشتین ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.