۲۲ پاسخ

بد کم بده بهش

مگه میشه به این زودی بچه رو از شیر گرفت باید بچه تا ۲سالگی شیر بخوره حالا یکی دوماه این ور اون ور اشکال نداره نه تو این سن یک سالگی داری در حق بچت ظلم میکنی خواهر نکن

درحقش واقعا ظلمه عزیزم. امرخداست تا دوسالگی شیر بخورن حالا چه شیر خشک چ شیرمادر

واییی خیلی زوده گناه داره خب

گناه داره بچه تا دوسال باید شیر بخوره الان که به شیرت عادت کرده نگیر ازش سنش خیلی کمه توو بزرگسالی توی روحیش تاثیر میزاره

زووووده

خیلی زوده گناه داره تو روحیه بچه هم‌تاثیر میزاره که در اینده نتیجه اش رو‌میبینی

آخی طفلی🥲

وا چه زود ، چکارا ، گناه داره

بهش شیربدع گنادارع این روزاهم میگذره آخه اون عادت داره ب شیرخودت. ب شیرخشک عادت ندارع شیرخشک کم میخوره بدنش خیلی بیشتر ب شیراحتیاج داره استخوان بندی بچه باشیر

گناه داره الان عزیزم
اگر مشکلت دندونشه باید شیر شب قطع کنی ن شیر روز را
بعدم آروم آروم نه یکباره

اول فاصله شیر دهی را زیاد کنید
بعد تایم شیر دهی را کم کنید
و بعد یکی یکی وعده ها را از شب قطع کنید تا به وعده های روز برسه
همین پروسه حدود دوماه زمان می‌بره

خیلی زود الان

چرا میخوای ازین نعمت دریغش کنی. من بچم الرژی به پروتئین گاوی داشت هزار مصیبت کشید بچم اخرشم شیرخشک مخصوص دادم تا اگزماها و اسهالش خوب بشه شیرم خشک شد. باید بعد یکسال روزی ۳ الی ۴ بار سیر به بچه قبل هر خوابش شیر بدی البته بعنوان میانوعده نه غذای اصلی. شیر شب را هم کم کم بگیری. ساکت شده چون مثل دور از جون نعشه ها شده شیر خورده و بهش چسبیده. بیچاره میترسه چیزی بگه اشتباه باشه نخوای دوباره بهش شیر بدی. بچه ها واقعا باهوشن.بازم خودت میدونی اما از شیر نگیرش چون تو روحیه اش اسیب میزنه. فقط شیر شب را قطع کن اونم اهسته و اروم و غذا خورش کن.

منم اومدم بگیرم چون واقعا. دیگ نمیتونم شیربدمش
ولی خیلی بیتانی کرد و بخاطر شیر شب ک دم ب دقیقه میخورد و.. دلم سوخت دوباره دادمش
خودم هی گریم میگرفت هر سری ک میومد پیشم برای شیر و بیتابی میکرد

هنوز زوده آخه گناه داره

الهی بگردم خیلی سخته هم برا مادر هم بچه چون هورمون ها به میریزن خیلی بده آدم خودشم دلش یه جوری میشه

شیرخشک بده منم میخوام بگیرم بهش شیرخشک میدم همش که یادش بره اینم خیلی گریه می‌کنه دیوانه شدم

زوده خب...

اگه شیر خودته پس تا ۱۸ماهگی بده

فضولی نباشه بارداری گلم یکم زودنگرفتی

زود نیست عزیزم

کلا میخوای شیر ندی؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان 🪽لَـیان🪽 مامان 🪽لَـیان🪽 ۱۷ ماهگی
سلام مامانا دخترم شیر خودمو میخوره و خیلی شب بیدار میشه برا شیر بدعادت شده سیر سیر هم ک باشه بازم شیر میخوره خلاصه تصمیم گرفتم از شیر بگیرمش پریشب خیلی بد شد برام ساعت ۱۲خابید با سیری کامل ۲ونیم بیدار شد بهش ندادم گذاشتم رو پام تکون دادم خابید بعد ۴ونیم بیدار شد اول باباش گذاشتش رو پاش چون عادت نکرده لج کرد گریه کرد بعد بهش اب دادم خیلییییییییی گریه کرد منم مقاومت کردم که شیر ندم خلاصه با کلی گریه اخرم رو پام ساکت شد ولی با چشم باز اصلا نمیخابید منم عذاب وجدان گرفتم ساعت ۵(نیم ساعت گریه و بیتابی میکرد)بهش شیر دادم بازم تا ۶نخابید انگار ترسیده بود دیگه خلاصه دیشب خیلی بدتر شده بود بازم هر دوساعت بیدار میشد و خیلی بد گریه میکرد و هربار هم بهش شیر کامل دادم صبح ک بیدار شد مای بیبیش انقد جیش داشت ک پس داده بود دیگه منم از خستگی زیاد چکش نکرده بودم الان نمیدونم چرا انقد ادرارش زیاد بود از شیر زیاد از ترس از سرما ؟😔😔😔😔
چکار کنم برا قطع شیر شب
فرزندپروری