۴ پاسخ

دکتر شاهانی

من۲شنبه از ی داروخانه شما میدان ولایت پیداکردم

من که یک ماهه پیدا نکردم و شنیدم که از داروخانه ها جمع شده، مجبور شدم نان دادم به بچه م، ولی توی اینترنت سرچ کنید دارویاب، از برنامه ی دارویاب، اونجا جست و جو بزنید ببینید کدوم داروخانه ی شهرتون داره

خیلی کم شده من دیشب در ب در دنبال ببلاک ۳ بودم

سوال های مرتبط

مامان محنا و دوقلوها مامان محنا و دوقلوها ۱ سالگی